helhetshalsan.blogg.se

Hej allesammans! Tiffany heter jag och tanken bakom denna blogg är att jag ska utvecklas och bli en mer hälsosam person. Jag startar just en blogg för att jag själv ska kunna blicka tillbaka på min resa och dess resultat och därmed motivera mig själv till att fortsätta kämpa till ett bättre välmående. Jag vill främst känna mig piggare och gladare om dagarna. Mina matvanor kommer jag att behålla någorlunda, jag vill mer tillägga nya och roliga recept i min kost. Jag lär nog forma om min blogg både en och två gånger, men jag börjar med att lägga fokus på att uppnå en helhetshälsa för mig och kanske inspirerar det någon annan vilsen själ där ute med vilket vore roligt! :)

Fyra grundstenar till ett bättre välmående

Publicerad 2014-06-15 23:09:32 i Allmänt,

Jag mår som bäst när jag sätter nedanstående kategorier i rutin och har en god balans emellan dem. Är allt i god balans så får jag mer energi, motivation och livsglädje men direkt jag är sämre på att underhålla någon av dessa fyra grundstenar så går det trögt. Det blir som ringar på vattnet, de påverkar varandra.

Just nu har jag haft en period som jag sovit väldigt dåligt, därav har det gått sämre med träningen, likaså med att finna ny och rolig mat just för att jag varit orkeslös och inte motiverad samt att jag har druckit sämre än vanligt. Nu börjar min sista långledighet på fyra dagar innan mitt sommarschema drar igång, ska även denna vecka åka iväg till två städer och det känns riktigt skönt. Nya tag nu!

Nu har jag enbart en unik läsare, en viktig och inspirerande sådan, och jag vill be om ursäkt för att jag inte har en så inspirerande träningsblogg själv för tillfället, men jag ska göra mitt bästa till att vända på steken och komma igång så småningom! ;-)

Ha det gott så länge och njut fullt ut av sommaren!

 

Kommentarer

Postat av: Motionerafetto

Publicerad 2014-06-16 16:59:34

Ser verkligen fram emot att följa dig och din resa när du är redo :D ♡

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela