helhetshalsan.blogg.se

Hej allesammans! Tiffany heter jag och tanken bakom denna blogg är att jag ska utvecklas och bli en mer hälsosam person. Jag startar just en blogg för att jag själv ska kunna blicka tillbaka på min resa och dess resultat och därmed motivera mig själv till att fortsätta kämpa till ett bättre välmående. Jag vill främst känna mig piggare och gladare om dagarna. Mina matvanor kommer jag att behålla någorlunda, jag vill mer tillägga nya och roliga recept i min kost. Jag lär nog forma om min blogg både en och två gånger, men jag börjar med att lägga fokus på att uppnå en helhetshälsa för mig och kanske inspirerar det någon annan vilsen själ där ute med vilket vore roligt! :)

God förmiddag alla fina! :)

Publicerad 2014-06-05 11:35:48 i Allmänt,

Idag har mitt slutprov och sedan jobba, därav min frånvaro här med inlägg. Jag kan uppdatera om att jag inte gick min promenad denna morgonen vilket jag önskade att jag gjort, men blev stressad av tidsbristen. Jag kunde ju gått en kortare sträcka men beslutade mig för att göra ett litet hemmapass istället. Jag har en rockring med vikt hemma, väldigt rolig och givande träning! Jag rockade loss med den för ett par år sedan och då gick jag ner flera cm runt midjan på endast tre veckor. Om jag får igång min gamla externa hårddisk så kan jag lägga upp före-efterbilder på det här vid ett senare tillfälle. I morses rockade jag rockring i 15 min, sedan gjorde jag burpees 2 x 45 sekunder, plankan 2 x 45 sekunder, därefter sit-ups 2 x 12 och slutligen 50 stycken squats. Svettig, glad och redo för dagen!

Nu måste jag rusa igen, jag önskar er en riktigt härlig dag! :)

Kommentarer

Postat av: Motionerafetto

Publicerad 2014-06-05 16:57:02

Bra jobbat!! :D Heja heja!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela